Povestiri din viata

La maaaree, la soaaareee

După cum bine știți, am fost în concediu și am ajuns şi la mare. La Marea Neagră, nu în altă parte. A fost mai comod pentru noi, am avut unde să stăm şi am putut să ne facem traseul cum am vrut. Nu am stat multe zile însă ne-a priit plimbarea.

Știu că nu toată lumea iubește marea românească. Noi am vrut să fie apa caldă şi curată (cât se poate), nisip, umbrelă și să fie Edy încântat de ce e acolo. A fost încântat, cu excepția valurilor. La Lacul Sfânta Ana i-a plăcut mai mult doar pentru că nu erau valuri. În final nu a fost asta o problemă, l-am ținut în brațe în apă, dar mai mult a stat într-o piscină de bebeluşi sau într-o groapă în nisip, cu apă.

Am avut tot felul de găleți, lopeți şi forme, am făcut castel de nisip, am cules peștișori mici mici din apă, am găsit activități.

Nivea-sun-kids-50+

Nu am luat multe în bagaj, însă nu ne-au lipsit pălăria de plaja și crema de protecție solară cu factor 50+. Am avut tot timpul la noi apă și gustări sănătoase: mere, nectarine, banane, merișor uscat etc.

Crema de protecție pe care am folosit-o noi este una Nivea Sun Kids. De fapt e varianta spray. Încă îl dau pe Edy când ieșim afară pentru că soarele nu arde numai pe plajă. Aceasta e o cremă colorată si vezi exact pe unde îl dai. Unde colorează, protejează! E ușor de aplicat fiind un spray.

Mai există şi varianta cremă. Noi nu am folosit-o însă știu că e ultrarezistentă la apă. Deci dacă aveți un copil căruia îi place mult să se bălăcească, alegeți Nivea Sun Kids  Swim&Play.

Per total a fost grozav la mare. Am prins mult soare, am mers şi la Acvariu, ne-am plimbat seara pe faleză și în Satul de vacanță. Lui Edy i-au plăcut cel mai mult indienii care cântau seara şi luminile, aglomerația şi muzica din Sat. Ceea ce nu ştiam este că acolo vin comercianți ambulanți şi pun copilului în mână o jucărie cu multe becuri şi apoi vor să o cumperi. M-a enervat felul ăsta de a vinde, însă am noroc că Edy nu plânge după orice vede de vânzare. Altfel plecam de acolo cu suvenir :)).

Edy a văzut lampioane şi încă ne mai vorbește despre ele, ne-am plimbat cu trenulețul prin Mamaia, i-a plăcut telegondola şi marea care lovea pietrele la Cazino. A văzut multe locuri şi lucruri noi şi a fost încântat de-a dreptul.

Per total a meritat ieșirea, nu au fost probleme cu somnul, mâncarea sau altceva. Sper să mergem şi anul viitor.

Pe curând!

Facebook Comments
"One"-ul şi "Six"-ul
Prima poveste tristă din parc

3 Comments

mopana

aug. 21, 2016

Wow! Mi-aduci aminte de copilarie :) Adoram marea pe vremea aceea. As fi stat tot timpul in apa. Ai mei imi spuneau "ratusca", "delfinul"... :) Eeee... Ce vremuri...

emotiidemamica

aug. 21, 2016

Eu m-am nascut in Constanta si aveam rude acolo, asa ca jumatate din vacanta de vara mi-o petreceam la mare. Veneam neagra toata si inca nesatula de stat in apa :). Nu am facut de mult gropi si castele insa anul asta am redevenit copil :)

Marius

aug. 21, 2016

Si noi am fost la mare tot in tara, ne-a placut, desi nu mai eram obisnuiti. Am nimerit in venus, chiar recomandam ca statiune pentru familisti (desi nu este deloc ieftina ...)