Povestiri din viata

I love you Marea Neagră!

Marea Neagră vacanta ochelari de soare

Trec zilele în nesimțire de când am ajuns la Constanța. Marea Neagră, multe lucruri de văzut, multe plimbări ne-au ținut mai mult pe afară decât în casă. Nu avem timp de nimic altceva, dar am reușit să facem cam tot ce ne-am propus pentru fiecare zi. Am respectat și timpul de somn, chiar am dormit şi eu la amiază, lucru care nu se întâmpla nici măcar o dată pe lună. Deci e vacanță!!

Copiii au dormit în tren, așa că atunci când am ajuns erau pregătiți de program interactiv. Nu am plecat la plajă ci în Parcul Tăbăcărie, cred că așa se cheamă. În afară de parc este un spațiu de joacă foarte mare. Eu am rămas impresionată de el iar lui Edy i-a plăcut mult. E în zona City Mall.

Parcul Tabacarie spatiul de joaca

Prima zi la plajă a fost cu emoții pentru că anul trecut lui Edy i-a fost frică de valuri şi nu ştiam la ce să mă aștept. Am ajuns, l-am dezbrăcat şi a intrat imediat. Era seara, vânt, dar tot am stat un pic. Am sărit peste valuri până ne-au clănțănit dinții de frig :).

Edy a zis că îi place, însă el nu se exteriorizează foarte mult. Ceea ce a fost wow pentru mine a fost că a zis la un moment dat:

“I love you Marea Neagră!”

Am vrut ca în fiecare zi să aibă şi altă activitate, nu numai plajă. Am mers într-o seară la plimbare pe faleza, la Cazino. Era cineva cu un observator astronomic şi Edy a văzut Luna. M-am uitat şi eu şi chiar se vedea super, se puteau observa craterele. Mai era un târg de cărți şi un ansamblu muzical ce țineau un mic spectacol. Ne-am plimbat până seara târziu, am urcat şi coborât pe acolo, am numărat stavilopozi, deci am avut ce vedea.

telegondola mamaia constanta

La plimbare prin Mamaia a fost destul de incomod. Lume multă, maşini, biciclete, comercianți, de toate. Am mers cu trenulețul (costă 5 lei de persoană, gratis pentru copii sub 3 ani), dar şi cu telegondola. Costa 20 de lei pentru adulți şi nu mai țin minte până la ce vârstă era gratuit pentru copii.

Am fost şi în Satul de Vacanță. Acolo, dacă intri dinspre stațiunea Mamaia şi ai copii, trebuie să fii pe fază. Adică treci pasarela unde e super super aglomerat şi când crezi că ajungi să iei o gură de aer, copilul tău se trezește cu o jucărie luminoasă în mână. Chiar când cobori de pe pasarelă.

Așa se fac acolo vânzările. Adultul zice că nu o cumpără, copilul plânge, până la urmă i-o ia ca sa tacă. Noi am pățit și anul trecut faza cu jucăria, deci clar e un obicei. Am avut noroc că Edy nu a fost tentat.

Satul de Vacanță e plin de mâncare, de jocuri, de jucării, suveniruri, muzică, aglomerație, ce vrei şi ce nu vrei. Edy încă nu are curaj să se urce în carusel așa că a fost relax momentan. Nu am stat să ne uităm peste tot, dar am revenit a doua zi ca să căutăm o expoziție de reptile. Știam că în anii trecuți era, acum nu am mai găsit.

Peste drum de Hotel Rex este circ. Biletul costă 45 lei pentru adulți, 30 pentru copii şi stau tot sezonul. Noi nu am fost la spectacol, aşteptăm să mai crească Edy, dar am mers în apropiere. Se vede un elefant, cămile şi ponei şi muuuultă apă în jur. Lacul Siutghiol.

Am mers şi la Delfinariu, microrezervație şi păsări exotice, dar despre asta o să vă scriu separat.

babywearing plaja ssc

Și Ioana a fost cu noi peste tot. A stat mult în brațe și a privit orice loc nou. Chiar şi la plajă a fost încântată. Când a fost timpul de somn a dormit, în rest a fost foarte veselă. Dacă a fost trează am lăsat-o pe plajă şi eu cu Edy ne-am bălăcit. Toată lumea o admiră când stă la pieptul meu.

Cred că din copilărie nu am mai apreciat plaja şi obiectivele de la marea românească. Devenisem pretențioasă. Acum nu am mai dat așa mare atenție detaliilor, mi-am îndreptat privirea spre fericirea copiilor. Și da, ei sunt fericiți.

We love you Marea Neagră!
Facebook Comments

1 Comment

• avatar image

Racolța

Aug 04, 2017

Toată lumea iubește marea, mai ales în această perioadă, dar copiii o adoră! Mă bucur și eu de bucuria voastră! :)